yesyes ;D

fyfan vad segt det är aso ;o !!! sitter vid datan helt död är skit förskyld.. (hata), men iaf och snakkar med en av värdens trögaste blondiner (: gissa vem? jo. matilda appelros. haha ;D va med hon i dag i skolan också, så
drog vi till praktiska gymnasiet och kolla lite, IIIH FYFAN ! säger ja bara ;D haha. matilda skämmer ut sig och
frågar folk va dem heter o sånt , haha lite pinsamt menmen, :D what ever. och dessutom idag var jag helt död i och med jag snakka med egzon i telefon till typ halv 2 ;O ngt sånt och somna nt förrän vid halv 3 haha. <3 men vem vill inte snakka med han liksom (: <3 <3 . . it`s mah bebe you now. ;$ .. jag skulle igentligen åkt o tränat med hanna
 idag efter skolan , men är sån skit förskyld så pallar verkligen inte idag , men sen vi ska hård träna ska
bli värsta skit smala nivet ;D biffarna HAHA! . <3 ni som inte vet vem hanna är så är hon min bästa vänn (: <3
haha ;X så nu vet ni då de .. nu ska jag gå och käka is glass (: 
image25känner mig lite som en tjokkis men what ever, (: och nu pallar jag inte skriva mer ..  ha det bra (: see yaaaah ! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0