tisdao0gh ;D

jag kom först till hannas skola där vid 2 tiden idag ;D när hon sen sluta så gick vi till maggan och rökte vattenpipa där ;D riktigt softish faktiskt, men sen tog kolen slut så gick jag och hanna ner till maggans granne och fråga om grill kol HAHA !, sen tog det typ 100 år innan vi fick igång den. sen tyog det typ skit lång tid innan vattenpipan funka med den jävla grill kolen ;x men till slut så (H) . vi va där typ ngra timmar sen va jag tvungen att åka hem, vetefan vf min pappa fick sånt ryck idag att ja ska va hemma tidit ;S HAHA! .. helt störda :D aja, skola imon . ORKAR INTE! :| palla.. knappast.. värsta som finns, och det mest utråkande som finns dessutom.. men men ska ska man göra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0