hemma dag ;x

idag vakna ja skit tidit :o , tack vare förskylningen .. skit störit. drog till skolan där vid halv 9 tiden, vi skulle åkt till dk alla 9;or men det ända jag fick reda på var att vi skulle dit idag, men inte vilka tider och sånt så ja trodde vi skulle åka där vid 9, men nejdå .. alla åkte kl kvart över 8 ;S jävla cp skola aso. menmen ;d jag drog hem ist dtyp halv 10 palla va i skolan om man ändån nt ska göra ngt där liksom .. när jag kom hem plugga ja lite svenska.. jag läste en book som heter gömd.. skit bra är den (: men sen ja blev skit trött så jag somna med boken i handen haha, vakna sen efter typ 1 timme när ngn ringer min mobil typ 5 gånger .. sen när jag svara klicka dem , och dessutom var det doooolt ! ;S nolifee aso. Men jag somna om igen (: sen vakna jag halv 2 haha. så jag sov typ 3 och en halv timme ngt sånt (: skönt, älskar sova ;d när jag gick upp va jag skit sugen på is glass, fråga maj nt vf men iaf haha, så ja och mamma körde till maxi för o handla glass (: det blev sån fete låda med pigelin glassar ;d muums. haha, när jag kom hem står redan hanna utanför mig med sin pappa i sin bil och väntar på mig (x (obs) haha. men som vanligt är jag lite sådär seg av mig (: sånt man får leva med hahaha. Vi satt vid datan lite och planerade hur vi ska göra på lördag (: ska nämligen ha tjej fest hoss hanna, kulit jao (: .. på kvällen så gjorde mami såna varma mackor till oss skit gott ;x jag och hanna e värsta mat vrak hahah, kan äta hur mkt som helst (: xD men vi e såna Can`t help it. haha. <3 när hanna skulle hem så skulle hon igentligen tatt bussen men min mamma körde och jag hängde med (: under tiden skicka ja sån låt till henne på mobilen men hennes mobil e så jävla seg så när vi väl kom till dalhem där hanna bor då (: så hade nt låten blitt klar än så vi stog där typ 10 extra minuter. . sen gick hon hem och vi körde hem (: nu sitter jag vid datan, kolla nyss på tv faktiskt (: fanns inget kul så slö tittade på bygglov ;X boring. men dem gjorde en fin sak där :O sånt hemma spaa ! vill också ha de, :O GE MAJ! (: ska fjäska för mamma o pappa [inte för d kmr funka men kan alltid testa xD ] haha. nu har jag skrivit alldeles för mycket känns d som börjar få kramp i fingrarna HAHA! , ha det bra (: nu ska ja fortsätta data nörda maj på msn o sånt. <3

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0