(:

det är lördag nu och jah har sjuuuukt trååkit, det ända jag har gjort denna kvänne och gör fortfarende är att ha kollat påå rocky balboa xD , haha skulle igentligen till ödåkra, men nejdå .. då fick jag nt ta bussen för min pappa för han hade hört ngn buss hade kört av vägen ;S fucking skit (: haha. aja får åka dit ngn annan dag istället ;D aso som jag vill ut , men antingen e alla helt totalt döda och orkar inte gå ut eller så är dem på någoon fest ;l .. så länge sen man festa aso om jag tänker efter typ nt sen nyåår ;x haha. men alla fester e så tråkiga nu på vintern, sommaren är mycket bättre (: man kan va ute utan att frysa sönder haha, och massa strand fester mysitmysit (:  aja denna sommaren som kommer nu ska bli lika bra som förra , om nt bättre ;D först semester till kroatien i 2 veckor, sen kroatien i 2 veckor åker på skolavslutningen :) hanna kanske ska med också om hon fick ;D så det ska bli kul, sen när jag kommer hem så blir det nog mest partyparty hahaha, och sol och bad (H). ÄLSKAR SOMMAREN ASO! . <3 aja nu orkar jag inte skriva mer (: ha d bra <3 ..

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0