...

sitter uppe än, klockan är typ tjugo i 4 på natten.. jag kan inte sova ;l
så satte mig vid datan.. haar tänk på lite olika saker , som kärleken, det är nog det både värsta, bästa och jobbigaste som finns.. det är bra för det gör en lycklig, det är dåligt och jobbigt för man kan bli sveken och sårad och vara ledsen hur länge som helst.. man ser massa filmer där det oftast är lyckliga slut och massa lyckligt i filmen.. man märker verkligen att det är film , för såna som killarna är i filmer är dem verkligen inte i verkligheten.. inte många iaf. såna snälla och såna som bryr sig, såna som kommer hem till en när man minst anar för dem saknar än, aja welcome to the real word ;| .. sen tänker jag också på alla vänner och sånt, har börjat märka vilka som är äkta och falska, eller man kan säga att jag är ganska säker nu.   Jag har märkt vilka som dissar sina vänner för sin kille, eller vilka som drar falska lögner för att kunna komma undan sina problem, men säger bara en sak, jag vet mer än vad nii tror.. that`s it. ett tips,  va rädd om dem äkta vännerna du har, det finns inte många utav dem . Aja , får väll gå och försöka sova nu igen.. vet inte vad det är med mig, jag är inte änns trött.. men ska försöka nu iaf (: ha det bra<3

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0