.....
image33lärt mig en sak ett uttal som verkligen stämmer tkr iaf jag ..
People always leave.. så sant så, dem man tror man kan lita på och tror är äkta tror man helt totalt fel om.. och man fattar ju inte det förrän efter jävlit lång tid heller ! , men what ever inte mitt problem, jag skiter i vikket deras liv, dem får va hur dem vill, jag är iaf som jag är , och det räcker för min del ! . innan satt jag ock tänkte massa, på såna cp saker. ;s men som faktiskt stämmer, ibland undrar man varför man lever igentligen.. när allting är bara skit och man bara vill komma bort.. man får tanken att ta själv mord och sånt, men igentligen det löser ju absolut inga problem.. gör man det så får bara dem som man bråkar med sin "vilja" fram kan man säga.. dem som trycker ner en och får en att må skit.. fattar inte hur sånt folk tänker, dem måste verkligen ha något problem på riktigt ;s.. jag har vatt med om nästan allt sånt, haft tider då jag haft dem tankarna, tiderna då jag var ovänn med exakt allt och alla. Dem ända jag verkligen kan lita på är min familj. Det är dem som alltid funnits här för mig i alla tillfällen vad som än hänt, dem som alltid ställde upp och dem som stöttade mig ! , jag älskar min familj mest av allting, ! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: kuungen

amen, ;D

2008-02-04 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0