(:(:

igår så var jag med caroline och camme från klippan.. för första gången på länge, dem kom hem till mig vid 7 tiden (: så va vi hemma hoss maj litet tag jag gjorde ve maj och såhära ;D haha.. efter ettt tag drog vi till stan där vi skulle möta ludde och göran ;D vi satt och vänta på dem en liten stund för som vanligt är dem sega ;D haha. vi drog till där vid gröningen sne där vi mötte luddes vännor .. (: och bland annat min barndomsvänn isabelle ;D <3 då va kl ngt på 10 och jag va redan då SKIT trött ;S .. vi satt där snacka och såhära, och några drack men inte jag , hade nt lust för det då, fråga maj nt vf haha .. men hade iaf nt det, (: sen blev ngra hungriga så vi drog till knutan så käka dem :D efter typ 5 minuter så kommer maggan, malin och marko (min lilla mes :D:D) in på macdonals i knutan ;D så snakka med dem lite och så ;D när alla krängt färdigt maten så drog vi ner i lilla knutan där vi vänta på att caroline och cammes tåg skulle komma , men sen tog jag, göran, och ludde bussen hem till ludde, där vi alla 3 sov .. (: sov perfekt ;D HAHA! , vakna kl 11 i morse ngt sånt ;d sköönt o sova (: det bästa som finns haha, men iaf sen vi drog upp och göran och ludde va data nördar haha.. menmen dem e ju som dem e haha, medans dem gjorde det så spela jag wii sån bowling med hans mamma, som klassa ut maj på d , haha xD menmen kul iaf (: sen körde ludde maj hem. och nu är jag viid datan ;D .. orkar inte skriva mer nu xD pusspuss.

image22

Kommentarer
Postat av: sofia

snygging då

2008-02-02 @ 21:46:19
URL: http://sofiaroskvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0