saknad.

sitter och har en jävla träningsvärk.. hade sån trampolin sak på idrotten i skolan igår , så när ja gjorde sån volt så hände ngt med min nacke och min rygg, ont som fan gör de ;S massage, jatack ;l haha. (x ... jag gör nästan ingenting nu på fritiden, mest massa jävla plugg nu in i det sista för o komma in på gymnasiet och såhära ! :) inte kul men måste göra det .. satt i natt och tänkte lite, så kom en person upp i mitt huvud som jag saknar så jävla mycket, min farmor :'( , hon dog för snart 2 år sen .. vi fick samtalet när vi var i kroatien, vi visste om att hon var sjuk och att d skulle hända under den närmsta tiden, på samtalet sa dem att hon inte hade orkat mer och hade dött ;l hon hade 2 olika cancer sorter, sista gången jag träffa hon kom hon inte äns ihåg mig, utan fråga vem jag var.. ;/ det kändes inte så kul när min egen farmor sa det till mig, hennes barnbarn. men det var sjukdomarna som gjorde henne sån ! ;l saknar henne, önskar att jag kunde få träffa henne en sista gång till ! <3 ;'( . men sånt händer också tyvärr även om man inte vill så kan man inte göra någonting åt saken ! ;/ ..... pallar inte skriva mer. ha d !

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0