mooondag ! ;l

sitter i skolan, kom presis hit... riktigt tråkit, ska dra hem tidigare idag, ingen hemma ni vet ;D HAHA! (x ibland får man skolka, iaf jag ! (: ska snart ner o handla tuggumi skit sugen på d, (: sen ska ja dra hem vid 10 , halv 11. skriver mer då, pusspuss.


image38

i keep my eyes on you..

 

- så nu sitter jag här igen haha. har sovit lite granna presis klockan e typ 6 på kvällen och jah har riktigt jävla tråkit.. och kan inte smsa någon att komma ut lr ngt heller, för min jävla mobil skit är sönder . ;l för min äckliga lärare tappa den i golvet ! , jävla idiot jävel. men han får fixa fram pengar till en ny ! så e det bara.. aja palla snakka om han äcklet ! (:  som jag har krängt mat idag aso ;o när ja kom hem från skolan åt jag nudlar, sen efter 1 timme åt jag sån kyckling sak, sen nu åt jag nudlar , och ska snart ta en macka med oboy ;D HAHA! , i love MAT ! <3 hahaha. ;$ men det är ju mig vi snakkar om så vad annars, hahahah (h).. just nu snakkar ja med 2 torra idioter på msn, som har värdens torraste humor, R & V. jävla nördaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ! (: näe nu ska ja gå och göra min macka med oboy till. ha d fett nijce allihopa så skriver ja så snart som ja pallar igen ! ;D <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

amen hallå gumman kul att du också har blogg. lägg till mig (L) love!

2008-02-13 @ 20:00:50
URL: http://isabellekristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0