;D ....

                                                                                                                                                                            ;D
dagens låt: alicia keys  - tell you something.
dagens frisyr: uppsatt med sne lugg.
dagens smink: brunkräm, mascara.
dagens klädsel: svarta fornarina, vit tjocke tröja med sånt guldit tryck, björn borg, och svart linne.
dagens roliga händelse: när läraren tappa sin kaffe kopp i trappan i skolan HAHA!
dagens planer: käka kina mat, ut och springa, och starta en film som jah ladda hem igår.  (:
dagens saknad: HANNA !
dagens drog: datan, (för min mobil e SÖNDER :l för min jävla cp skolmorfar pajja den.)
dagens måste: ta ett foto på mig själv (;
dagens dricka: coca cola.
dagensköp: en buss biljett hem (: 9 kr. haha.
dagens mat: först  nudlar på dagen, sen på kvällen kina mat ;D
dagens kärlek:  min familj (: <3
dagens mående: perfektioo ;D
dagens kommentar: ingen ! ;s :p
dagens vän: ingen.
dagens program/film: den jag har laddat hem igår !(: minns ej va den hette.

image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0