? PANIK.

Jag har lite smått panik nu, vet inte alls
vad jag ska ha på mig på bahnhof, jag har
dessutom varit i alla affärer.. och då
menar jag alla! var på väla i alla
klädes affärer, sen var jag i de på familia
och på stan! helt sjukt att jag inte kan
hitta något alls som passar mig?
något som jag tycker är fint.. det jag letar
efter är typ ett långt linne som e lite urringat
och man ska helst se lite av ryggen, men
de spelar inte så jätte stor roll, bara de
sitter fint! Men får se, det är 2 dagar kvar
så jag har lite tid på mig att fixa det i alla fall!
Jag vet jag ska ha typ såna svarta  genomskilniga
strumpbyxor med mina svarta stövlar.. det är
allt jag vet än så länge ;x haha.. sen hur jag
ska ha mitt hår vet jag inte det heller, ! ÅH .. jobbigt.
Aja vi får se hur det blir, jag har iallafall biljett
köpt nu, fick nummer 30 HAHA! helt stolt
det är ett jämnt nummer (H) yeeeh.



Idag blir det att jag ska dra och träna typ..
sen när jag kommer hem blir det bara
att plugga typ, har samhälle som ska va klart
imon.. så det måste jag bli klar med..
sen har jag typ engelska prov på fredag
så det måste jag också plugga klart
med .. kommer knappast klara provet
det är sjukt svårt! fattar ingenting.
det är typ engelska grammatiken som
vi har prov på! Men det får ju gå som det vill
kan inte göra så mycket mer än mitt
bästa! .. Nu pallar jag inte skriva mer idag
skriver mer imon i think.. ifall jag orkar
så gör jag det ! (: ha det nijce, posshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0