friday ! <3

att inte tjejer kan sluta va så äckliga? .. 100 kg brunkräm och säger dem är osminkade ;d palla? så jävla äcklit.. ueh! palla va fjortis livet ut, palla tro man är snygg fast man är skit ful? så jävla störiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt , du skämmer ut dig din fula jävel.

.Aja, nu byter jag samtalämne :) haha. Idag var jag på ishallen med skolan!, de va rätt kul faktiskt ;d .. inte för man är värdsbäst på att åka skridskor men det gick i alla fall :) Och inte nog med det, de var övergod mat på matan i skolan idag ;p fläskfile med stekta potatis och bearnesås, så sjuuukt gott ! i love. Sen när vi käkat så skulle vi till norrahed och ha innebandy turnering med lärarna ;D haha. Jag var inte med för hade inga skor med mig, och det var man helt tvungen att ha annars fick man inte va med.. Så de sluta med att jag kolla på och gick runt och sega mig typ.. Sen tog de slut och pappa hämtade mig ;P nu är jag hemma vid datan o segar mig lite, funderar på att sova lite faktiskt, sjuukt trött. Sen vid 6 tiden ska jag äta kebab :D så gott! JADÅ ;D haha. Sen blir det jag ska träffa anna och 2 till xD :) kulkul , vi ska va här och göra något vet inte riktigt vad än, men det blir väl att vi startar en film och segar oss lite eller något liknande :) ! Aja ska sova nu, skriver mer imon eller något :) ha det fett niiijce, <3

DEN 12;e DECEMBER BLIR DET BAHNHOF MED TJEJORNA! <3


( det är inte en äkta tatuering på bilden nej, det är jag som fejk ritat dit den ;P... sa det innan alla undra (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0