8 december!

allt är fan segt.. typ helt snålt med pengar! ;s vill börja jobba? men det finns ju inga jobb för dem under 18 förfan! så jävla dåligt är det.. Är det någon som vet var man kan fixa ett jobb så tipsa gärna och skriv en kommentar! :)

- nu är det bara 1 vecka och 6 dagar kvar till julafton! så skönt det
ska bli att träffa folket i släkten igen. Har inte träffat vissa av dem
sen förra julen ;s så det ska bli kul :) .. Sen all julmat också
är såklart ett stort + i like it ;d haha, sen presenterna oyes, hoppas
på att få pengar iaf, sen vet jag inte riktigt vad jag önskar mig
så speciellt mycket.. :x ! vi får se vad jag får (: <3
och en annan sak som är en självklarhet, kalle anka kl 3 :)
det måste man se, det är en tvungen sak haha.


Idag skulle jag igentligen vatt med johanna, men det blev inte så. Vi skulle
åkt till skopunkten där hon skulle handla skor, men ja kunde ej. Hade
inte ätit på hela dagen, + jag har skit mycket plugg som ska va klart på
fredag.. Samhälles uppgift ; nationalism .. sen har jag stort
gramatik prov i engelska, där jag vet jag kommer looosa totalt redan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0