23 december.

va hoss anna idag, på sån "tjejmiddag" kan man säga, där va bara 2 killar resten tjejer. De va faktiskt kul, och skit god mat :) ... vi käka o sånt, sen drog vi ner till stan och typ gick runder.. Hoppas du gilla din födelsedag anna <3
 

just nu sitter jag och segar vid datan, är inte speciellt trött faktiskt ! ;S helt störigt. Ska upp kl halv 9 imon, ska åka till väla med pappa och handla dem sista julklapparna, eller han ska iaf (: jag är klar. Men så lova jag att hänga med han ;d haha. Sen på dagen vill jag gärna träffa micke ett tag, hoppas han kan ses lite iaf <3 .. sen lite senare på kvällen blir det att va hemma som varje år, lille juleafton eller vad det kallas ju (: vi ska laga langos och käka ;D gott! i like.. ska typ kränga jätte myckeet då (: haha.

Nu är klockan exakt 00.29 och det är den 23 december, imon är det julafton wihoo ;D  träffa vissa i släkten som ja inte har gjort sen förra julen, och käka julmat, och få presenter i love it <3 julen är mys, men hade vatt bättre om de va lite mer julstämning .. typ snö hade vatt ett väldigt bra exempel på de ! Om man har tur kmr de kanske lite till julafton. :)

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder, eftersom min brors data som ja sitter på nu är totalt handikapp ! ;S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0