21 december :)

Denna helgen har jag vatt på fest typ hemma hoss jimmy på dr med lite folk. Det va väl kul ;D .. idag vet jag inte vad jag ska göra, ska nog bara ta de lungt, får inte busspengar av mamma i och med ja kom lite sent igår ;l haha. Annars skulle jag träffat micke idag <3 Men det blir nog bara att vara hemma och typ slöa denna dagen! skönt det också ibland.

Imon ska jag hem till anna, hon fyller ju år så ;d 16 nu :D <3 grattis kex.

Idag är det bara 3 dagar kvar till julafton, det är den 21 idag ju ;D längtaar faktiskt nu .. även om de inte käns som att det är vinter eller någonting! vill ha snö, de gör stämningen lite bättre iaf .. ;s

Du är så söt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0