17 december.

idag var jag med klassen och spelade biljard :) rätt kul faktiskt, även om man inte är den bästa på de xD men iaf jag och mindy spela så vann vi alla rundorna (H) vi är ju så jävla bäst hahaha. Imon blir det julbord på skolan, gott ! + sov morgon på de, perfekt! .. halv 10 ;p! sen fredag blir det bara en jul avslutning typ :) så dem dagarna som är kvar blir softa! ;d ska bli skönt att ha lov nu .. både under julafton och nyår, behöver lite paus från skolan !

- nu ska jag snart dra iväg på träning.. ska bara typ
byta om och sånt först, sen kör mamma mig
dit :) .. sen ikväll ska jag se lite på tv
först bonde söker fru (a), sen
efterlyst, och efter det kmr
insider också.. haha
så tv`n är bokad
för mig den
tiden i
kväll.


En annan sak också, så alla vet så är det bara en vecka kvar till julafton idag ! :)



Dagens låt!
Lady GaGa - Pokerface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0