..

25/8 idag då .. inte gjort speciellt mycket. Började tidigt idag 08:10. Sov knappt något i natt heller ;s kunde inte somna förrän vid halv 3 tiden panik. Sen vaknade jag av min äckliga mobil telefons alarm. Så gick jag upp och sånt, drog mig till skolan.. på väg till skolan var det bil kö.. min dagliga otur. stog i kö i typ 7 minuter .. stress! .. när jag kom dit var det sån samling om nya grupper vi ska va i på dem olika ämnena.. pallar nt börja plugga nu aso ÅÅH! skolan suger bajs. Idag ska jag inte göra ett skit,  mår inte alls bra aso, illa mående och sånt. Skulle vatt med hanna, men känns bäst och låta bli när ja mår så..Satt lite på altenen innan och sola, men fick inte så mycket sol eftersom dem jävla molnen alltid kommer fram över hela himmlen presis när jag gått ut och satt mig i solstolen.. hata ;l !  Nu är det bara ngra dagar till  jag åker till ullared.. (gekås som alla säger) med josefine och sandra (: älskaaaa, ska handla massor med kläder, i LÖVE att shoppa <3
NoneHär sitter jag på altanen och steker ! (:  Bild på ullared.
Bilden ni ser här är en bild på maj (: och en tröja jag sytt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0