.

ett tag sen man skrev här, kände man får börja nu igen o skriva ngt iaf ;D haha. inte hänt så mycket på senaste tiden presis, kanske ska till retro på fredag med josefine och någon till , men får se hur det blir (: annars blir d väll ngn fest lr ngt annat ! kul kul ;p .. just nu sitter jag vid datan har presis kommit hem från skolan där jag pluggade matte i typ 2 timmar ;S JOBBIT OCH TRÅKIT jao, men måste ! ;s hatar matte mest av alla ämnen också. ;s jaha, maybe kroatien i sommar då ja! (: vetej riktigt än beror på om mamma får ta sån ledig skit från sjukanmälan o sånt, men annars blir det iaf av ! ;D ska bli riktigt skönt och komma hemifrån fyfan aso ! älskar kroatien att bara va där nere och slappa och sola och ha det skönt.

image57
ärkänn ekta kexig bild jag har tatt ? ;D hahaha. ÄLSKAR JORDGUBBAR ! <3


ler du så ler jag, är du glad så är jag <3 bästa låten lätt fan. gammal men ändån riktigt skön text. (:
; kastro - ler du så ler jag.

Måste säga en sak, att dem få äkta vännerna jag har, jag älskar er riktigt mycket <3 utan er inget liv aso fyfan, alltid lika kul med er, ni vet själva vilka jag snackar om !

Sommar snart ÄLSKA, fan förra sommaren va lätt den bästa men denna ska bli ännu bättre eller hur brudar ? ;D haha vi får iaf försöka få den att bli bättre, inte för det kmr bli så lätt för förra var helt lyckad. sola, bada, festa, kroatien, allting fanns med då. så jävla nijce aso! jag älskar sommar, men hatar vinter och sånt bara det är varmt så är jag glad <3 haha. Sommaren 08 ska bli den bästa ! <3

image59



Caroliiiiiiiiine 0lsson, ! ;D

image60
HAHAHAHAHAHAH! så sexig matha fucka bild aso ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0