14;e april.

idag är det den 14;e april och exakt 2 månader kvar till jag och josefine åker till kroatien , vi åker den 14;e juni (: <3 . och vi ska ha fett roliigt där ! ;D bada, sola, äta, shoppa, och slippa helsingborg i 1 månad. så jävla skönt! (: .. fast kmr sakna folk också så klart, hanna min bästa vänn kmr ja sakna som fan, men jag kmr tillbaka igen ju och då ska vi ha riktigt kul :D <3 ... Vad har jag gjort i helgen ? .. ehm, på fredagen var jag i skolan först på dagen, sen kom jag hem plugga och lite sådära sen på kvällen så tog jag tåget till min bejb och sov där (: , på lördagen så vaknade jag, va med han lite till sen åkte jag hem vid halv 4 tiden, sen i hbg träffade jag josefine lite <3, sen åkte jag och josefine hem till maj, hon sov hoss maj liksom, :D så vaknade jag på morronen och d första jag ser e att josefine sitter på datan som vanlit, jävla data nörd <3 hahahah. ja men iaf, senare på dagen så åkte jag till feim igen ! :) och va där ngn timme , sen åkte jag hem och bara låg och tog d lungt o såg på en film, ! :) riktigt nijce helg aso<3 ! idag har ja bara vatt i skolan, kom hem presis.. ska ner och möta hanna på ga där vid 3 tiden (: så ska vi hitta på ngt kul, vet inte vad än men det får vi se då (: <3 .

  image65   jag och josefine på bilden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0