söndag.

söndag igen, snart skola .. fyfan vill nt änns tänka tanken ! hatar d. ;/ idag har jag inte gjort något mer än pluggg. ;/ skit tråkit. men tvungen för vår skola har sånt jävla projekt skit.. ;S menmen, imorron ska jah va med hanna , har ej vatt det på skit länge ;O <3 men ÄNTLIGEN :D haha ;d så kul vi ska ha gumman <3

image7

Jag och hanna på bilden ;d mobba nt mig den ända bilden jag hitta på oss 2, haha hanna liknar då en foto modell som vanligt (: menmen, Hanna johansson, bästa vänn, dig kan jag lita på alltid. du är inte som alla andra bara man säger ngt så vet alla det nästa dag. du är äkta. <3 , glöm alldrig jag finns här för dej om du behöver snacka eller om det är något annat !, vi två lätt bäst tillsammans, speciellt med vår äkta humor HAHA! . jag älskar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0