måndag. 5/11 !

Nu är det måndag igen, inte gjort ett skit mer än vatt i skolan och vatt ute lite, kom presis in, varit ute med anna.. och som vanligt blir det att jag sätter mig vid datan haha, nej men jag e tvungen ska plugga.. önskar att jag slapp. skolan dödar , gör de & gör de.. herregud, önskar det va sommar lov , bara va ute och ha fester och sånt, inte tänka på att göra någonting allt, LÄNGTA! men det har ju presis varit höstlov, men det känndes inte som det ;s gjorde ingenting typ.. alla e såna tråkiga, ;S och hanna har åkt till gambia, kan hon komma hem någon gång ;O känns som hon vatt borta evigheter! ;S det är bara hon och jag som förstår vår humor hahaha, alla andra e såna döda..
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0