lördag.

Idag så vaknade jag sådär vid halv 12 pågrund av att några jävla idiotiska reklam tjejer ringde på dörren sådär 3 gånger. och dem ville sälja en bok om BIBLEN ! ;S? orka sånt. haha. men iaf sen jag gick upp satte mig vid tv `n , och kolla på rajraj haha . xD så skämmigt pogram, sen jag blev skit sugen på ngt gott så jag bakade kladdekaka med vanilj sås , (: gottgott. sen nu så ska jag gå och kolla film , (kniven i hjärtat), alla säger den e bra så ja. haha xD får väll se ( : .. ha de bra ;b

kl e nu typ sådär 23:00 (: kom hem presis vatt ute med anna , så stack vi till rosengården, träffade ludde, sadik, och några andra ;d så ludde tog min mobil o ja hans skulle kolla på dme o sånt sen han åkte iväg med bussen :| PANIK kan nt smsa ;s han har lixom inte comviq. ! /; jävla skit hahaha. menmen, ska byta tbx snart (: annars kmr ja döda han (: haha. menmen, sen efter rosengården så såg vi mikaela o en tjej till så snacka med hon lite, sen så när vi kom en bit så skrek fredde och kim på oss , så hälsa på dem o så ;D sen stack vi hem till anna lite xD sen jag drog hem och sitter nu på datan (: haha.

image8

på en skala 1 - 10 så är jag såhär normal (: HAHA! . (kollabilden för svar) ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0