lördag.

 idag vakna jag cp tidigt pågrund av att josefine tooog exalt ALL plats i sängen hahaha, hon sov här (: så typ satte jag mig på datan och såhära, sen vaknade hon.. så kom min mamma in och sa att det snöa så jag och josse fick damp (: hatar snö haha, menmen, sen gick vi upp och åt frukost(: såna bullar min mamma bakat på morronen haha , min mamma e lite koko. (: menmen sen kom hennes mamma och hämtade oss så åkte vi till skopunkten för josefine skulle handla såna stövlar xD sen åkte vi hem till henne, så plugga hon och sånt, medans jag gjorde ve mig , sen när hon var klar gjorde hon ve sig. Sen gick vi ut för o ta bussen, men så skulle inte den komma förrän om 20 minuter så vi tog bussen mot andra håller som kom efter 1 minut till stationen så tog vi tåget istället ;D så va vi i stan och sånt, sen vi käkade chesburgare hahaha, sen vi träffa skit många vi kände där (somvanligt haha) , sen där vid halv 7 tiden stack jag hem för jag nt pallade va ute mer SKIT KALLT, så när jag va på 7an där vid ga så hoppade anna på (: trevligt ;d för har ej träffat hon på skit länge så det var kul :D se nu ska jag bara va hemma och inte göra någonting alls, det kan va skönt ibland faktiskt (: ha det bra.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0